Alltid lika kämpigt att ta sig hit..

hej hej , har precis kommit hem till min far . Tänkte att jag skulle vara lite snäll och ta och hälsa på idag , var juh trots allt väldigt länge sen jag var här. Har alltid någonring annat för mig eller så är dom aldrig hemma när man väl tänkte komma hit. Och det är nästan precis som idag , kan kommer hit och det är bara Emelie och Nathalie som är hemma. Pappa och Lotta skulle göra någonring någonstans. Så jag , man kan ju säga att vi alltid timar varandra att aldrig ha tid.

Kom på att det var Valborg på onsdag. Så tyckte Felicia att vi ska grilla.
Och det är ju självklart att vi ska, frågan är bara var om med vilka. :)
Man får iaf hoppas att det blir fint väder. Det kanske inte är så kul om det typ spöregnar och
det typ blir dundet blött överallt så att skorna blir dyngsura , så att man blir tvungen att sitta
inne hela kvällen så att det inte blir någon grilla..
Det skulle vara nästan för jävligt om det blev så....

Kommentarer
Postat av: Awa

Jag vill vara med och grilla vetty! =)

2008-04-28 @ 19:48:27
URL: http://heavenineedahug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0