En lördag på Åland..

Hej hej , var på Åland igår. Jag, Trix, Benny, Jonathan , johnny pch micke. 
Det var riktigt roligt faktisk. ;) Perfekt väder för att spendera en dag på åland. 
det bästa var väl att jag och jonathan gick och la oss på golvet på vägen hem. 
va typ as trötta. Men det gick bra det också.
När vi kom hem så gick vi hem till mig och så stannade vi här. 
Hade väl tänkt oss att vi skulle gå hem till trix men jag tror nog att alla var så förbannat fulla så vi kom inte så långt.
Senare kom även Agge, Rob och Jocke. det roligaste var nog att alla däckade på alla möjliga ställen.  
hehe, ganska lagom gulla vi va då .. ;)

Nej jska ta och käka glass med syrran nu . 

//Na

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0