Om jag var en ...

Nu sitter jag i vardagsrummet hemma hos far min och fikar. Vet egentligen inte vad jag ska skriva om . utan att visst Anna , du får hänga med och grilla , vi ska bara kolla upp var vi ska vara.
Antar att det kanske blir hemma hos mig till en början kanske.

Ska till jobbet imorgon och skriva på lite papper. As jobbigt , måste gå upp tidigt.  Men endå, det bli lite pengar i framtiden och det kan jag inte klaga på .. ;)

Ska träffa Trix imorgon , han hade tydligen fixat några skräckfilmer, underbart. Så det ska bli kul och se om han har några bra för en gång skull.. inte för att han haft dåliga , men dom har inte varit bra heller.
Så det ska jag nog hitta på imorgon, as kul... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0