Röd som en stor kräfta...

Jag kan juh säga att jag är lika röd som en röd Kräfta! har suttit i solen mest hela dagen med Fe_ och Katz.  Och inte tänkte jag på att jag har så lätt för att bli röd. men visst , får faktiskt skylla mig själv och får nu sitta här , superbränd. hej och hå va det kan gå när inte sololjan e på ..  ;)

i alla fall , när vi kom in så satte vi oss och muppade framför tv:n. felicia insisterade på att vi skulle titta på Änglahund. Och visst , det var ett tag sen jag såg den så varför inte.  Sen har vi nästan halva eftermiddagen planerat vår resan till i Italien. min och Felicias. I hela två veckor tänkte vi ta och rymma från sverige,  till ett ställe där inga telefoner kan nå oss och där det inte kommer finnas någon man känner.. Kan livet bli mera underbart?!

dessutom , jag har en liten känsla av att Felicia börjar trubba av efter en hel dags rörelse. Sitter och tittar på Scrubs och verkar inte så pratgla. Men men vad ska man göra ?  kan nästan ge mig fasiken på att hon , när man minst anar det, kommer flyga upp ur sängen och härja som om det bodde tusen ekorrar här som letade mat precis dagen innan dt börjar snöa.. 

nja , ska väl återgå att titta på Scrubs nu ...


Kommentarer
Postat av: Marie

Man tror inte att solen e stark nu men det e många som har brännt sig =) Hoppas det snart lägger sig så du slipper ha ont iaf =)

2008-04-22 @ 23:44:00
URL: http://www.metrobloggen.se/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0