Sol, daim och vatten

hej och hå, idag är himlen blå.. =)

sol, sol och mera sol... att man inte lär sig att man bränner sig. ICKE!
Är rödare än man någonsin kan tänka sig..

Va nere på staden med Fi-Fi idag, gick runt ch gjorde mest ingenting. idag var hon på riktigt bra humör och bjöd mig på en Ramlösa och en daim. Jag blev glad då. =)
Kom hem nyss och ska till trix lite senare . tror att vi ska titta på film. Känns lite dumt att sitta inne när det är skinande sol ute .. men vad gör man inte. dessutom kanske jag inte ska vara mer ute i solen  idag.., kommer vl brännas till döds då eller nåt. Och det är juh inte så kul att säga - ja, men jag blev bränd till döds.... av solen ... (?!)

nej jag ska nog försöka hitta nått att göra nu..,

Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0