Tick-tack

TICK-TACK-TICK-TACK-TICK-TACK

Gud, vad jag hatar tickande klockor.! Jag tror jag låg och lyssnade på min tick-tack klocka hur j-vla länge som helst igår. dessutom är jag för lat för att resa mig ur sängen och dra ur batterierna ur den hemska saken.  
Ist ligger man och svär för att den låter och förbannar sig själv att man ställde den där man ställde den...
Tillslut blir man så arg så att man flyger upp ur sängen och slänger ner klockan längst in i en låda.

-yes, nu ska jag äntligen få sova... tänker ju jag då
Men ICKE! när man har lagt sig till rätta så hör man det där förbannade tickandet igen... 
Flyger upp igen tar klockan går ut i köket och ställer den där.. Underbart..

TICK-TACK-TICK-TACK-TICK-TAK-TICK



dessutom nu när jag vaknar , så börjar jag undra varför jag inte bara tog ur batterina? 
Hade inte det varit betydligt mycket enklare?!
Ibland är man nog bra dum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0