Ett tag sen..

Hej hej igen , känns som om jag har varit lite dålig den senaste tiden att skriva...
Så nu tänkte jag att jag skulle försöka ändra på de.
Var ju på Nature One i helgen. Måste säga att det var otroligt roligt. Hade så himla kul.
Dock kände jag att jag kanske skulle tagit med mig ett eget tält, med tanke på att det kändes
lite trångt att ligga så många på en sån liten yta. Annars har jag väl inte så mycket att klaga på.
Perfekt musik, perfekta människor och perfekt väder vilket kan sammanfattas i en perfekt helg.

Dock kan jag säga att jag är lite små sliten, känns som om jag inte fått sova så himla mycket sen jag
kom hem. Har varit fullt upp hela tiden och sen var jag ute i går vilket resulterade i att jag bara fick soc i en halv
timma innan jag skulle iväg till jobbet. Ibland är man bra smart. Man tror verkligen att man kommer att klara av det
och att man inte alls kommer känna sig trött.
In my ass heller, har varit så totalt förstörd i dag så jag inte vet vad jag skulle ta mig till där ett tag.

Så ikväll ska jag krypa ner i min säng tidigt och läsa klart min bok

aja, vi ses

//Na

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0