inte kanske de smartaste jag gjort

ja, på tal om det snyggaste plytet i stan, så kan jag nästan säga att jag ser ännu bättre ut nu
än va jag gjorde i helgen. typ plåster runt hela ögat plus att jag har värsta blåögat. Härligt verkligen.
Så det blir att gå med solbrillor hela dagarna , även inne på jobbet vilket kanske ser ganska dumt ut....
Men iaf det ser ju bättre ut än utan.

Så att bli hundbiten kanske inte var de bästa jag gjort, men va faan , det är ju inte hela världen.
Jag menar , de kunde ha varit värre , kunde ha blivit av med en hand eller två,. å de skulle inte varit så kul....
Men som jag brukar säga, ...
men lika gla e jag endå , men gladast e nog räven..

Annars , ja, Angelica fyller år i morrn så jag ska väl över dit och härja, med tanke på att hon bjuder på tårta..
Och det kan man ju inte säga nej till... =)


ska gå å lägga mig nu , ha de bra
tjo fräs

//Na

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0