En dag som denna

Ja, idag har varit en såndär hektisk dag, jag vaknade vid 6 .. och som vanligt kunde jag inte göra så mycke.
Vid halv nio åkte jag till farmor och farfar och började hjälpa farmor med maten. Farmor hetsig och stressad som in
i norden börjar med alla saker på en gång. Så det blv ju att man försökte fortsätta där hon slutade. men det gick bra, vi blev klara med det mesta som stod på listan.

Efter det åkte jag in till norrtälje och skulle köpa alla mina julklappa.. Jag har ju inte varit så smart med tanke på
att jag inte köpt några allas innan  Så det var bara att springa ut och köpa dom .
Fast jag må ju säga att jag och Micke hade ganska trevligt endå. Var ju ett tag sen jag träffade honom ..
så det var trevligt att ta igen lite förlorad tid.

nu e jag äntligen hemma och ska nog gå och lägga mig snart.
Imorgon är det julafton, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Ska fira det hemma hos min farbror. Jag vet inte, kanske känns lite konstigt med
tanke på att jag inte brukar fira där, Men jag vill ju vara med farmor och farfar så det
är bara att hänga med .

aja skoj hej hej då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0