En tidig morgon...

Jag måste verkligen säga att det är verkligen så j-vla värdelöst att inte kunna somna.,
Det spelar ingen roll egentligen vad jag gör för att försöka sova , det går bara inte.
Okej, visst jag tror nog att jag vet varför jag inte kan det med tanke på vad som cirkulerar
i mitt huvud när jag försöker ta det lungt. Så ja, det är inte så himla konstigt.

Annars , idag har jag faktiskt ingenting planerat och det känns faktiskt ganska skönt.
Ska väl göra en totalrensning bland mina saker och slänga en hel del ... tror jag iaf.
Det skulle vara väldigt skönt att bli av med massa saker som man egentligen bara står
och samlar damm.  Men jag vet inte, just för tillf'ället känns det att den uppgiften
är lika med att ta sig vatten över huvudet.

Ajuste , ska iaf upp och kolla om det finns någon tvättid, Och om det finns det , vilket jag dock inte tror. Men om , ska
jag hålla på med det. Inte så kul det heller, men det måste göras..


Nej jag ska väl ta och göra någonting åt mitt liv nu ,.

tjo tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0