Indianer som gillar att kalla på regnet

Tjabba..
Nu sitter jag här igen , nu när det är brist på någe annat.
Har varit med Fe nere på stan idag .. Eller stan och stan, "nere på vår lilla by" kanske låter bättre.
Var faktiskt riktigt kul att se henne med tanke på att vi inte har setts på ett tag. 
Annars, inte så mycke action här inte. Cool lugnt om jag får säga det själv. 
Klockan tickar på om jag säger så.. 

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Är less på det mesta just nu. 
Känns som ingenting går som jag vill de, men va e det man brukar säga, förrutom
Det är bara att bita i de sura äpplet. . ?!

Eller att efter regn kommer alltid solsken, visst jag tror på det , dock tror jag också att
efter solsken kommer alltid regnet tillbaks och förpestar tillvaron ännu mer än va den redan är.
Dystert och mörkt , det slutar alltid där.

ska kolla på tv nu tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0