ut i det blåsiga vädret...

Hallå hallå,

Har varit ute på promenix med Katrin och Santos (tror han heter så)
Faktiskt riktigt skönt att komma ut och röra på sig. Och inte nog med det bara
gå och snacka massa strunt är väldigt trevligt det med. Skingra tankarna från
det man brukar sitta och tänka på när man är själv.
Idag tog vi en lite längre runda , via LV3.  Och nu så tänker jag ta en dusch
och sen lyssna på min ljudbok som jag fick låna utan min far.
visserligen är det kanske ganska dumt, kan ju blanda ihop det med den riktiga boken jag
läser,... men jag orkar inte sitta och hålla i någon jädrans bok så nu får det bli som det blir.

=) Va även upe och hämtade mitt leg hemma hos Magnus. Jonathan och Angelicia va där också.
Hörde av dom att det finns funderingar på att åka skridskor någon dag , och det kan ju bli hur skojigt som
helst.

nej dags att ta en dusch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0