Förvirrad eller?!

Jag tror jag e hur förrvirrad som helst faktiskt,..
Jag menar, har funderar en hel del på vad som
har hänt i helgen och hur man ska uppfatta
vad man ska bry sig om och inte. 

Och så skulle jag på lunch med systeryster.
Och jag har bara en halvtimmes luch så jag var
lagom stressad också... Så är jag på väg på väg
ner i tunnelbanana, har tagit fram busskortet..
Fast jag har själv inte förstått de...
Och går mot dom där sakerna man ska dra korten igenom.
Och bara går rakt på .. *Gadunk*
Rakt på och ställer mig och tittar på den och säger..
-Vafaan?!
Sen helt plötsligt kommer jag på att , vafaan så där ska man
juh inte göra ., Tittar mig skamset omkring , drar kortet
och skyndar mig där ifrån.. *PINIT*

Snacka om att jag har så himla mycket att tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0