Åland, Åland ...

Åland, Åland åland..,
Va mer kan man säga?
Var på Åland med gänget över midsommar helgen. Och jag menar verkligen att jag hade as kul.
Verkligen askul. Tråkigt bara att jag inte finns några ord över hur kul jag har haft.

Känns som om jag hängde mer på stranden än uppe vid tälten .. Så man kan säga att jag är ganska bränd. Träffade en helt gäng dövstumma personer. Tydligen var dom typ vollyboll elit eller nått, vilket vi inte fatttade innan vi började spela med dom. Ha , det var rolgt. Annars så spelade vi med några finnar,.. som kanske inte var lika bra som oss, och inte i närheten så fulla som oss, .. så dom hade verkligen ingen chans. Det var verkligen jag och mitt team som vann hela tiden. träffade även några svenskfinska personer, må faktiskt säga att jag inte trodde att finnar var så trevliga som dom. partade utanför deras husvagn och hade trevligt. ;) ååhhm jag ville verkligen inte åka hem , men som sagt , någon gång måste man komma tilbaks till verkligheten , vilket kanske var ganska bra att det var igår.., annars hade jag väl varit helt borta nu ... :) Må iaf säga till er som var me, tack för en underbar helg, .. bara ett år kvar till vi är tillbaks.., bilderna är uppe inom kort.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0