busshelvetet

äntligen är det sol igen , underbart. Har nästan hunnit bli super deprimerad nu när det inte har varit det.
Men nu känner man sig som en ganska normal människa igen.

I helgen lutar det att Titti och Annlo ska ha grillning. Super duper kul kommer det bli . :)
Finns inge härligare än att sitta och grilla , dricka berka och bara snacka strunt.
Sen kan det finnas en ganska stor risk att Fe och jag kommer bli ganska kalas.
Men jag lovar er!
jag är faktiskt beredd att ta den risken.. det får antingen bära eller brista.. =)

Du Fe_ jag hoppas du e med mig på den fronten?!

Men innan det roliga börjar så är det ännu en  lång arbetsdag imorgon. Vilket kommer kännas otroligt seg. Men vad ska man göra?  Dessutom fasar jag för när man ska ta bussen hem,.. iaf om det är soligt.
För då ska alla jädrans sthlmare ut och terrorisera bland oss. Och busschaffisarna glömmer alltid ac:n så att det bli ju som en het j-vla bastu inne på busten . Det bästa som brukar hända också är att en tjock jävla gubbe , som det dryper svett av, andas högt och luktar illa sätter sig brevid än så at tman får trycka sig mot fönstret bara för att man inte får någon luft. Och pricken över iet är nog då dom håller på å somnar och sakta börjar luta sig mot ens håll.
Usch fy och blä, nej jag har ingen lust att åka buss imorrn..

;(


Kommentarer
Postat av: Felitchia

aha! told you so! du borde åka hem till mor din med packningen idag!

2008-05-22 @ 19:12:24
URL: http://felbitchia.blogg.se
Postat av: Felitchia

Och ja, blir vi inte kalas så stannar jag hemma

2008-05-22 @ 19:13:06
URL: http://felbitchia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0