Det kanske är så att man börjar bli gammal?

Herregud vad alla börjar bli gamla. Jag menar , träffade en gammal vän tidigare idag . En sån som man umgicks med för kanske drygt ett och ett halvt år sen.
Och tro det eller ej, men killen har gått och skaffat unge! Okej , jag kan faktiskt hålla med om att den var riktigt söt. men det var väldigt svårt att se honom i papparollen . Kunde inte riktigt förstå att det var hans unge.
Men jag vet inte , det kanske är så att man börjar bli gammal?

och det får mig att genast att tänka på att nästan alla mina vänner ligger väl kring de snåret att det kanske är dags för dem att skaffa små knoddar snart.. Och jag menar , hur skulle det sluta med stackars lilla mig om alla går och skaffar knoddar.. ?  Det skulle juh bli ungar, ungar, ungar överallt!
Dessutom tänkte jag på att så fort någon skaffar barn blir pratet bara om barn ,.. och jag som inte har något alls intresse för barn .. blir juh hur uttråkad som helst. Ärligt, måste det betyda , bara för att man skaffar unge att det bara finns prat om barn i tankarna?

Men iaf , jag får väl säga grattis till honom. Även fast jag tycker det känns konstigt att se honom i den rollen så är jag glad att han är glad.  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0