En hel helg.. ;)

jaha, jag tänkte kanske att jag skulle göra en liten uppdatering. Har inte skrivit någonting på flera dagar. 

Åkte med Robb, Angelica och Jonathan till västerås i Torsdags. Dom skulle dit för att fixa ett rum så jag tänkte att jag lika gärna kunde åka med. Det var både arbete och alkohol så man kan inte direkt klaga, det är så det ska vara. ;) 
dessutom var det väldigt skönt att komma från Norrtälje några dagar. 
Jag har juh inte precis uppträtt mig så bra mot en viss person. Och då var det skönt att komma bort och fundera lite grann. och jag har kommit fram till att visst , jag har varit ganska elak mot honom. men att jag fortfarande inte kan rå för för hur jag känner för den andra personen. 
 jag vet visserligen att jag aldrig kommer ha någon chans på honom men det är bara  elakt om jag låtsas som om jag inte tycker om honom. Eller att jag försöker förneka det för mig själv. 

Men men , började jobba idag, och det var kul. Annars har jag inte mycket att säga.. 

men men 
Cya //na  

Kommentarer
Postat av: Felitchia

wtf mate! vad har hänt med bloggen?

2008-05-14 @ 12:15:42
URL: http://felitchia.blogg.se
Postat av: Felitchia

den här bloggen ska det ju vara

2008-05-14 @ 12:16:18
URL: http://felbitchia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0