helgen är förbi...

ännu en gång är helgen över. har faktiskt varit helt okej . I fredags åkte vi hem till titti för att förbereda oss för lördagen.  Alla trevliga människor och god öl gjorde att det blev en väldigt trevlig kväll. Dock skulle jag köra dagen efteroch tog det faktiskt ovanligt lugnt med drickat. Är faktiskt väldigt stolt.. ;)

Vid halv nio dagen därpå gick jag upp för att ta och hämta felicia och sedan för att åka hem till min Farfar som fyllde 70 år. Bra väder, kunde nästan inte varit bättre och glada människor , underbart för en 70-årsfest.
Syrran körde sedan ut mig och felicia till Riala igen. Och många öl , skratt och hetsiga diskutioner senare deckade man ganska snabbt i sängen.

Det enda jag faktiskt kan klaga på är att R har berättat hur det ligger till , vilket inte var så positivt =(
Och Att benny j-vln snodde mitt täcke hela natten. *morr morr*

Annars har det som alltid, varit en helt okej helg.

//na

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0