knekfull brukar man inte vara...

Och så var det redan måndag igen. Tiden går så himla fort när man har roligt. ;)
I helgen har man egentligen inte gjort någonting nyttigt. Var hemma Hos trix i fredags och gick till mobergs på kvällen.

"-Nadine , sätt dig på den där stenen där borta..
-Ja, men jag är inte utslängd ...
-Nej du är inte utslängd men kan du gå och sätta dig på den där stenen där borta och nyktra till lite grann..
-visst, jag kan gå och sätta mig på den där stenen där borta , men bara så att du vet är jag inte Utslängd...och jag vill komma  in när jag kommer tillbaks..
-ja, ja du är inte utslängd , men kan du gå här ifrån nu ....
ja, men jag lovar dig, jag kommer tillbaks.. "

tycker det var lite komiskt när jag inte förstod att dem bara ville få iväg mig därifrån bara för att jag var för full. Gav mig faan på attt jag skulle komma tillbaks , även fast jag vinglade som om jag var släkt med bambi på hal is..
Känns ganska bra det.,

I lördags så gick jag , trix och fe och käkade .( Tack Trix för att du bjöd, det var jätte snällt av dig.. ;) ) Och sedan fortsatte vi att dricka .. vilket jag aldrig skulle ha gjort för att jag blev knekfull. haha.
Haha, tyckte det var ganska roligt, jag hade ju gått och tagit en powernap.. Efter ett tag kommer Jimmy och ska väcka  mig..

-nadine , vakna nu ...
-ja,ja jag är vaken, jag kommer upp snart.. säger jag och somnar om..
- men nadine , du håller juh på att somna om igen..
-nej jag är vaken... *ligger kvar

då går Jimmy och lyfter upp mig så att jag reser på mig.., . Knekfull som jag är finner inte balansen och klotar med huvudet före rakt  in i väggen. Härligt också att Jimmy kommer tillbaks och asgarvar åt mig. 
Haha, jo man är juh ganska smidig när man e full..

thihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0