Snö , snö och åter snö.., underbart!

Nu snöar det verkligen , helt kanon vitt utanför .
Sa för ett ta sen på nyheterna att det har komit runt 70-80 cm snö
och att det iaf skulle komma några dm till under dagen.
Jag kan inte säga nåonting mer än underbart! älskar snö.

Nu känner man hur mycket man längtar till vinterresan nästa år.
Tror det kommer bli ännu roligare än va det var detta år.
Ser verkligen fram emot det.

Ehhe, ja jag förstår inte riktigt varför jag är uppe såhär tidigt,
värdelöst!
Vaknade vid halv sex imorse och kunde verkligen inte somna om.
Så ist gick jag upp med min bror och käkade frukost.
Han måste vara ganska glad, all busstrafik har ju slutat gått för att det e för halt.
Snacka om att alla skolbarn har det bra. Ingen kommer till skolan för att bussarna inte går.
Ha ha tycker det är ganska roligt endå.

nej nu ska jag väl försöka hitta på nått att göra ..

tjo tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0