En rubrik som alla andra

hallå ja, sitter på mitt rum och gör faktiskt ingenting,.. är så satans ont i mina knän.
Har börjat mura idag , var faktist riktigt roligt,.. till att börja med, nu e jag bara så
jävla föbannad på skiten så att jag inte har någon lust alls att åka dit imorrn.
He he nej så illa är det inte , det är faktiskt väldigt kul men hur svårt som helst och
då blir det tålamodet som får lida.

Annars börjar jag komma i ordning här , saker och ting börjar komma på rätt plats.
och det e ju himla skönt.  =) Och fortfarande kan jag inte säga någonting illa om människorna
som jag går med,.. dom e ju helsköna som jag får säga det själv.

ha de gött..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0