Ibland är allting så skrattretande

Jag skrattar åt min blogg!

Jag hade skrivit en hel radda med text här och så skulle jag publicera de,

och då händer någonting och raddan försvinner och "sidan kan inte visas"

dyker upp. I förhoppningar att min lilla text finns kvar trycker jag snabbt på tillbaka

pilen. Fuck , all text som jag hade suttit och klurat ihop var försvunnen.

Jävla uppkoppling.

och nu , ja nu orkar jag inte skriva allt det jag hade skrivit, inte heller kommer jag ihåg heller vad det var
jag hade skrivit om. Så ja, jag slutar med att säga att det är skönt att sova när man är trött. =)


Kommentarer
Postat av: Kat

Det där händer alltför ofta, men har du kikat i "arkivet" lr vare nu heter, där brukar jag kunna hitta vad jag skrivit fast som "inte publiserat". Om du inte gjort det, ta och kika :)

2008-10-23 @ 11:12:02
URL: http://weibchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0