Livet är bra uppskattat ibland! ;(

Hallå allihopa,
det var ett tag sen sist. Men nu är jag tebax.

Flyttade till Skövde i Måndags. Kändes bara så fel..
Sen dess har allting inte direkt gått som jag planerat.

Funderade redan i Gillinge om jag hade plånboken med mig och funderade på att stanna,
dock gjorde jag inte det förren i Kumla när jag behövde tanka,.
I den bistra förvåning upptäcker jag då att jag inte har plånbokén med mig.
Då har jag glömt den hemma hos J , som e på Älgjakt.. *kul*

Åker iaf ner till Skövde , och kommer på att o jag inte har någe bankomatkort, 
så har jag inga pengar.. och utan pengar ingen mat..Logist.
Kul liv.

Men mor min löser iaf de genom någon bekant här nere och jag fick låna lite pengar, 
Tanka och köpte lite käk. Nudla e got tänker jag , och åker till rummet och börjar packa upp.
Inte nog md att jag glömde hela mit liv , jag glömde gaffel, kniv och tallrikar också.
Så j-vla värdelöst. *fuck*

Det enda som hjälpt mig att inte brista över var väl att jag hade ciggaretterna. Dom sviker en aldrig. 
Men där ska du veta att jag hade riktigt fel. Ciggen tog slut tidigare idag och då tänkte jag att jag åker å
köper nya,.. men skithuvet i kassan säger nej . Vafaan visst jag hade inge leg. men vaffan hon såg att jag kom 
åkade i en bil. Dumhuve!

Så nu sitter jag här i min ensamhet på mitt lilla rum, inga cigg och ingen mat.
Gud vad jag uppskattar livet ibland.

 

Kommentarer
Postat av: KatZ

det är bara du grahn som lyckas med sånt där klappar på huvet

2008-10-15 @ 18:54:09
URL: http://katarinak.blogg.se/
Postat av: KatZ

16 dagar, 1 timme & 58 minuter kvar till halloween!

2008-10-16 @ 17:01:16
URL: http://katarinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0