Om det var lagligt skulle jag låst in allihop...


Var marknad i våran lilla stad idag , fullt med folk och stånd överallt.
Visst , det är kul , en stund.. Sen blir  man bara sur på alla jävlar som antingen
har en hund, en cykel, eller värst av allt en barnvagn med sig.

Oftast är det någon sur morsa som tror att alla ska flytta sig bara för att hon
tagit med sig sin lilla unge som ligger i en stor jävla pansavagn sombarnvagn
och antar att alla ska flytta sig. Om man inte gör det får man en sur blick av mamman och
så tar hon i allt vad hon har och kör in barnvagnen i en och med orden "jag såg inte att du stod där" som ursäkt.

Dessutom finns det även alla barn som är överallt md sina förbannade serpentinspray som dom
sprutar det allt och alla med.  Och oftast har dom ingen koll på omgivningen vilket resulterar i att dom springer
in i både den ena och den andra. Iblans skulle man helst av allt vilja slänga dom i ån.

Sen så har vi också "vanligt" folk och värst av alla dom är nog slashasarna. Ska alltid gå i led så att ingen kan komma förbi, stannar helt tvärt , mitt i gatan så att man inte hinner stanna och går in i dom. *morr mutter*
Sen ser dom även att man försöker komma förbi , men bara för att jävlas så breder dom ut sig ennu mera .
J-vla idioter.

Om det varit lagligt så skulle jag låst in allihopa i en stor lagerlokal där dom skulle kunna stanna i resten
av sina liv. Så slipper man dom .. usch, urk och blä..



Kommentarer
Postat av: Felitchia

jag också.

2008-10-01 @ 20:04:39
URL: http://felbitchia.blogg.se/
Postat av: Kat

Instämmer. Planera en kupp till nästa år? ;)

2008-10-03 @ 14:45:33
URL: http://weibchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0