Tick tack, tiden går inte snabbt...

hallå hallå...
nu är jag tebax här i skövde efter att varit hemma över helgen. Kan berätta att de inte kändes så himla kul att åka i söndags, dock känns det mycket bättre nu . Jag trivs här, och jag tror faktiskt att jag kommit rätt för en gångs skull.

Det enda som verkligen känns är väl att man kan känna sig väldigt ensam ibland.
Det är ju inte direkt som att man kan ringa någon för att kunna ta en fika direkt.
Men snart så kommer jag väl in här också.

Haha vet ni en sak, jag har en på samma skola som e toklik Trexe,.. det tycker jag e tok roligt.
(Förlåt trexe om jag skriver om dig , blev bara tvungen.. ;) ) 


Annars kommer jag nog åka hem till helgen igen.  Och jag e sugen på ett riktigt super party,
NÅGON SOM E MED MG?

Kommentarer
Postat av: trexe

lies... ;)

2008-10-21 @ 07:36:43
Postat av: Awa

Mej vill festa!!! =)

2008-10-23 @ 00:55:32
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0