hoppas hoppas

Hej hej ,.. hmm, har jobbat hela dagen idag . Och jag känner mig fortfarande inte riktigt pigg sen kräftskivan.
har verkligen inte mått någe bra och verligen kämpat igenom dagen. Sitter nu hemma och lagar ugnspannkaka,..
Mumsigt värre.

Fick den fjärde boken i serien idag , underbart! Har väntat länge ...:)
Så nu är det bara att fortsätta mitt läsande. In i världen där allting kan hända.

Och jag hoppas jag får svar denna vecka. Och att det är ett positivt sådant. Jag menar, visst jag trivs jättebra här,
men det känns som om jag skulle må bra i att komma bort ett halvår eller så, komma hem någon gång ibland
bara å träffa polarna.
Men vi får se, än så länge vet jag ingenting ..
Men jag hoppas...

tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0