the never ending story

Herregud, jag har sett den oendliga historien tusentals gånger och tycker fortfarnade den är helt underbar.
Skulle kunna se den om och om igen, bara för att den är så himla bra.
Det måste vara ascoolt att ha en sån bok och bara låta fantasin flöda.  =) Dessutom att ha en egen lyckodrake
skulle inte vara så himla tokigt.

Dom ringde nere från skövde idag, ska åka ner och kolla in skolan någon gång nästa vecka.
Så tydligen tror jag att jag kommer in. Hur jvla nice e inte de då. Kan inte bli mycke bättre.
Kan bli riktigt skönt att komma bort ett tag.  Och då menar jag riktigt skönt.

ska ta och kolla k´lart på filmen nu , ....

Kommentarer
Postat av: Felitchia

men skriv här oftare fucker!

2008-09-18 @ 11:14:45
URL: http://felbitchia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0