Just stop thinking...

Snart är det dax att gå och lägga sig, tänkte bara skriva lite grann innan.
Bilderna som Anna tog på käftskivan har kommit upp. Och visst det fanns vissa som var riktigt bra.
Men jag må ju säga att dom som är taga på mig inte e så charmiga. Jag har en liten tendens att
inte bli bra på bild.  Men annars är det ju bara roligt att det finns bilder därifrån.

Jag har fortfarande inte fått något svar ännu, och ju mer tiden går , ju mer får jag för mig att det börjar luta
åt att det blir ett negativt svar. Skulle inte vara så roligt , men det finns inte så mycket att göra åt saker.
Känns faktiskt som att allting börjar gå åt helvete just nu. ha inte direkt tur i någonting för tillfället,..
Fast jag kan knappast säga att jag någonsin har de så varför klagar jag för.
Som sagt, det kan ju alltid bli värre. Och då sa man ju vara gla för det man har, även fast det är
en hög med otur. ;)

annars så har jag lallat runt på jobbet idag, eller nja kanse inte lallat snarare jobbat häcken av mig.
Tycker alltid att det e lika konstigt att jag sitter och gör det jag ska göra , och helt plötsligt kommer jag på mig själv att jag inte kommer ihåg vad jag höll på med. Känns lite som om jag funderar på vissa saker för mycket.
Och jag vet att jag kanske inte ska grubbla så mycke över de, men det är ju så himla svårt att inte
tänka på de.
Men men , det går väl över inom sin tid de med. Gäller bara att lägga fokusen på någonting annat.

nej du, nu är det nog sova som gäller för mig, så att man e pigg och gla imorgon.  =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0