dink donk bonk

hej hej,

helgen har varit konstig.. väldigt konstig,.. och de har känts som om var jag än har
hamnat har det antingen varit bråk eller slagsmål. Och som sagt, jag e inte den som e den och
ska alltid gå i mellan, vilket kanske inte är de bästa jag kan göra varje gång.. :/

Annars, jo, förrutom allting som inte funkar alls som jag vill så ja, går de som går bra väldigt bra.
Och som inte de är hur sjukt som helst. Jag förstår de inte alls.. men jag gillart skarpt.

Nu så sitter jag i ett stort hus, jag e hundvakt till min farbrors hund .. eller hund å hund, själv tycker jag de ser ut som en liten ful råtta , men vad ska man göra åt de? ful e den ju fortfarande,,,

hmm.. nej dags för frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0