lalalaa, vad ska man säga?

hej och hopp..

idag har jag varit grymt duktig. Jag har städat ur förrådet, vilket inte har varit så döroligt , men väldigt intressant.
Jag menar, hur mycke skit samlar man inte ihop under åren?  Galet mycke som man entligen inte har någon nytta av.
Så de blev ; "har jag inte använte under de senaste två åren , släng skiten!" vilket jag faktiskt gjorde,... de känns ruskigt bra.

Annars , de är Valborg imorgon ,..Hmm, kanske vet någonting intressant?   blir väl kanske lite grillning och lite öl.. inte omöjligt. Hoppas bara att de blir fint väder så att man kan sitta ut. =)

hm, har faktiskt inte så mycke mer att berätta..
så Cya later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0