De finns en katt bland hermelinerna

Herregud,..

haha, nu e jag tilloch med så modig så att jag vågade gå in på den här sidan på jobbet även om jag inte får. Olydig så de heter duga. *Mohaha*

Sthlms vistelsen slutade med att vi åkte på fest på Universitet med angelica och Carro. Riktigt kul att festa på annat håll ibland. Dock kanske de inte var de bästa jag gjort i mitt liv med tanke på att jag skulle börja jobba vid sju dagen efter och
de inte blev så mycket med tanke på att vi träffade någon jäkla tysk som hade efterfest. Galet värre men galet kul.

Idag har jag bestämt Med Angie att vi ska ta och dricka öl. :) Gott! Får se om de blir utgång. Brukar bli de så de är inte helt omöjligt. Imorrn är de kräftskiva så de kommer sluta med en tvådagars denna helg. =) Kan bli riktigt skoj.






"Amanda Dunfrey: -I just want you to know that it's okay... being scared. And, well, if you need a friend, someone to talk too...
Mrs. Carmody: -I have a friend. God, up above. I talk to him everyday. Don't you condescend me.
Amanda Dunfrey: -I'm sorry?
Mrs. Carmody: -Not ever. You don't mock me.
Amanda Dunfrey: -That's not what I was doing.
Mrs. Carmody: -I'll tell you what. The day I need a friend like you, I'll just have myself a little squat and shit one out. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0