Ett rackarns bra tag sen...

Hej och hå va dålig jag har varit å skriva här.  Men ska jag vara ärlig så har saker som hänt,
inte direkt varit sånt material som jag någonsin skulle kunna skriva här.
För många som kan läsa och som inte kanske tycker om de ena eller andra som har hänt.
Dock är de väldigt mycke konstigt som hänt. Som jag absout inte någonsin skulle kunnat tänkt mig.
Så nu är jag total förvirrad .

"I will never be affraid again 
I will keep on fighting till the end
i can walk on water i can fly
I wil keep on fighting till i die "


Kommentarer
Postat av: Kat

Det blir aldrig som man tänkt sig, men så länge man lever har man hoppet med sig, och så länge man har hoppet med sig slutar det alltid bra på nått höger eller vänster. Alltså. Så länge du lever bara ^^

2009-08-12 @ 00:36:34
URL: http://weibchen.blogg.se/
Postat av: Kat

Det blir aldrig som man tänkt sig, men så länge man lever har man hoppet med sig, och så länge man har hoppet med sig slutar det alltid bra på nått höger eller vänster. Alltså. Så länge du lever bara ^^

2009-08-12 @ 00:41:06
URL: http://weibchen.blogg.se/
Postat av: Kat

Det blir aldrig som man tänkt sig, men så länge man lever har man hoppet med sig, och så länge man har hoppet med sig slutar det alltid bra på nått höger eller vänster. Alltså. Så länge du lever bara ^^

2009-08-12 @ 00:42:29
URL: http://weibchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0