Fancy armor doesn't help. The Sphinxes can see straight into your heart

hallå hallå,

idag sitter jag hundvakt till Mickis lilla Cesar. Tokig hund de.. ;)
Ska även hinna träffa Felicia under dagen. Har ju försökt att ses ett bra
tag nu men har inte blivit av.

I helgen är de fest hos Rob och Åsa. Kan ju bli riktigt skoj. Hoppas bara att
vi har tur med vädret. inte så kul att stå och grilla i spö regn och blåst.
Så med tanke på att de är fest på lördag, och att jag ska vara på topp hade jag
tänkt att jag skulle ta de lugnt imorgon. Men med tanke på hur många gånger
jag sagt att de ska vara lugnt och inte blivit de så blir de faktiskt roligt och se.


Nej nu e de dags att göra sig iordning.
ceya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0