Hon äger styrkan du alltid trodde var din..

Hej hej ,

Oplanerat som vanligt blev de stress att åka till Sthlm igår för att äta middag på Fridays. Visseligen var de väldigt trevligt när jag kom fram men jag förstår inte varför jag alltid ska få reda på dessa middagare max en halvtimme innan jämt.
Blir så himla irriterad.  Jo annars var de riktigt trevligt och go mat.  :)

Idag har jag ingenting planerat direkt, ska väl försöka orka mig ner till systemet och köpa någontig
gott tills imorgon. Sen ska jag väl förbi farmor och farfar en snabbis med tanke på arr jag har blivit så
dålig på de. Får se hur de blir ...

Känns som om jag inte har så mycke intressant att skriva. Och de e ju ingenting nytt med de...
Aja dags att ta n dusch.



"If only you could see the tears in
The world you left behind
If only you could heal my heart
Just one more time
Even when I close my eyes
There's an image of your face
And once again I come to realize
You're a loss I can't replace"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0