Show me there’s a way to beat the monster

Idag har jag varit aktiv... har varit ute och spatserat med Madde runt hela stan för att hon skulle kolla om de var någon som hade fått in hennes nyckel. Vilket dock slutade utan några bättre resultat men de va trevligt att göra någonting. =)

Har även hunnit med att ta en kaffe med anna på hennes jobb. Alltid lika trevligt att dricka kaffe och snacka om allting och ingenting. ;)
nu ska jag , av någon konstig anledning , göra rent kylskåpet. Vet inte riktigt varför jag har fått för mig de men någon måste ju göra de .. och om inte jag gör de , vem ska göra de då? bra fråga..
Sen ska jag sätta mig och försöka läsa klart min bok som jag har börjat på men inte känner något större intresse av.
Men igenom ska jag om jag så ska dö på kuppen. De e ju trots allt en faktabok så hur tråkig den är kanske man lär sig någonting. och de är ju alltid ett plus. =)

Nej dags att göra någonting , har ingen ro att sitta här ..

"I want to be normal, I want to feel safe.
Waking up screaming, it’s always the same.
I don’t want to turn off the light.
Hope someone hears me tonight"



Kommentarer
Postat av: Felitchia

yay, imorgon så ska du få den stora äran att umgås med mig :)

2009-08-19 @ 20:28:53
URL: http://felbitchia.blogg.se/
Postat av: Felitchia

yay, imorgon så ska du få den stora äran att umgås med mig :)

2009-08-19 @ 20:28:56
URL: http://felbitchia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0