sounds like dunk dunk dunk...

Ja, de blev inte riktigt som jag hade tänkt i fredags. Hamnade , och de är jag väldigt glad för att jag gjorde, på mondaybar-kryssningen ist. Har haft en heltokig med helt underbar helg. Alltid helt underbart att vara på dom där båtarna. :) Kom hem i söndags morse och ja, man kände sig som man förtjänade. Men de är de värt. :)

Idag har jag hängt med felicia. lalla runt på stan och inte gjort så himla mycket. Har faktsikt köpt en plånbok med tanke på att de var någon som klagade på att jag hade oordning på mina pengar i helgen.... ;(Så nu är jag riktigt stålt över mig själv för att jag har inhandlat en sådan.Annars , har jag inte gjort någonting speciellt.  Sitter hemma.. försökte läsa min bok men min tankar är någon helt annan vart.. ;)

nej ska väl försöka göra någonting nyttigt nu ...

tja tja på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0