The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

hej och hå, va dagen går.

Dagen har spenderats till att storhandla på både den ena och den andra affären.
Har gjort riktigt ont i plånkan, men ibland så måste de ju svida till lite grann.
Förrutom de har jag umgåtts med familjen och haft storkok, alltid lika trevligt.

Imorgon blir de att åka in till Sthlm. En heldag med systeryster och ska försöka
mig på en påfyllning i min garderob. Får se hur de går, för de är ju alltid så att
när man verkligen behöver någonting hittar man aldrig nått man gillar,
men sen när man inte behöver någonting ,hittar man hur mycke som helst.
Men någonting ska jag väl iaf lyckas komma hem med. :)

Så nu är de dags att sova kudden .




"It: - Do you want a ballon Georgie?
Gerogie: - Do they float?
It: - Yes they float Georgie, they float, they all float down here Georgie, and u will too.."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0