Här inne kommer jag vara säkrare än du.

Hej och hå..

Idag hade jag tänkt mig att sova tidigt, dock fastnade jag framför Cold Case. Och börjar jag titta på de , oavsett om jag sett avsnittet eller inte , är jag fast. Sjukt bra serie.

Som vanligt har jag väl inte så mycket att skriva om. Har fortfarande en hel del som måste bearbetas.. eller nått.
De lär bra iaf. Nej dags att kolla på arkiv X.. sen sova.


"Om den börjar slå ihop cymbalerna och röra sig i min hand kommer jag att skrika och om jag skriker så kommer den att göra mer än grina, den kommer att börja skratta, skratta åt mig, och då kommer jag att bli tokig och de kommer att hitta mig här, dräglande och vansinnigt skrattande, jag kommer bli tokigt, åh snälle gode gud, käre snälle jesus, gör att jag inte blir tokig..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0