Helgens sista minutrar

Helgen har spenderats med trevligt goa vänner och en mängd alkohol.
Fredagen spenderades med angelica och peter framför tvn och med några
matcher Tennis. Hur kul som helst , förrutom att jag och Angelica förlorade
hela tiden.

Lördagen var de ju fest ute i Sättraby. Regnade ett tag på förmiddagen men sen sprack de
upp och lekarna började. Delad segerplats kan man inte klaga på. =)
Annars , jo med lite för mycke alkohol i blodet fick jag senare på kvällen för mig att jag
skulle in till Norrtälje, alltid skönare att vakna upp hemma eller iaf i närheten så
att man kan komma hem snabbt och enkelt.  Så Malin som endå skulle inte körde mig och
mackan.

Hamnade på teatern  och typ allt därifrån är en stor svart smet. Helt otroligt att dom släppte in mig från första början.
men kul va de iaf. Träffade ***** , sicken människa. ;)
Hela söndagen har spenderats framför tv. Kanske inte inte de roligaste . men behövligt. :)

nu e de dags att sova hej sevej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0