En bolljävel i plytet..

Hej och hå.

Nu var de verkligen ett bra tag sen jag skrev. Ändå känns de som om jag inte har så mycket att
berätta. Ska ju visseligen åka på kryssen nu på torsdag. Så nu har man börjat räkna ner.
Och, på tal om kryssning så måste jag berätta att jag har köpt någonting som jag faktiskt aldrig
trodde jag någonsin skulle köpa...
En såndär kort kort kjol som man har på kryssarna plus en typ korset. Kan bli roligt och se om man vågar
gå med de. Jävligt snyggt, dock väldigt avklätt...

hmm, annars, ja .. förra onsdagen när vi spelade bandy , nästan precis ett år sen jag blv hundbiten vid ögat fick jag ett skott på de andra ögat.. så jag har gått runt med ett kanonrött öga , knappt kunnat se någonting , i en vecka.
Värdelöst, men egentligen , jag blir inte förvånad. Otur är ju mitt andranamn. *urk*

Nej nu är de dags att gå upp till tvättstugan ...

tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0