Så va de slut igen då..

Hej och hå..

då var man hemma från kryssen igen då.. Efter så lång väntan och köande så går de så himla snabbt.
Men jag kan säga iaf att de har varit hemskt kul.

Haha, och ibland förvånar jag mig verkligen. Ibland så lyckas man verkligen så himla bra. :)
Inte många som kan lyckas med de jag gör .. haha.
Så lite smått glad kan jag säga att jag är iaf. :)

Men visst, relativt sliten man är , har ingen energi kvar överhuvetaget.. men de var de värt.. =)

Annars.. kom hem i fredags och festen fortsatte först med pizza med vännerna , sen hem till henke för att fortsätta och festa. Man måste verkligen ha varit i sin bästa kaliber iaf. Sen drog klockan iväg och de blev teatern.
Kan nog säga att de kunde faktiskt inte vara någoning som kunde ha förstört de dagen. Var länge sen som jag hade så kul, och som en polare sa.. de måste ju ha varit sällskapet som gjorde de.

Tack alla goa och glada för en underbar kryssning! Och flickor , vi syns på lördag. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0