Snön den bara faller ner..

Tjollahopp

Idag har inte varit en sån speciellt bra dag. Imorse försov jag mig, vaknade när bussen skulle ha gått.
Idiotiskt! Fattar inte varför jag alltid stänger av alarmet ist för att trycka på snozen. Men vaknade iaf av att min polare skickade sms.. och tur var väl de...
Stressa upp, fixade allt och va vid bussen tio minuter senare.. ganska bra tycker jag endå.
Dock blev jag ändå tvungen att stå och vänta i en kvart bara för att busshelvetet var sen. som vanligt.

Dagen på jobbet har inte varit så speciellt givande heller. Och Bussarna har gått på toktider för all snö som har kommit.. och de va tusen mil lång kö för att komma på bussen.. människor som vägrar kliva på bussen bara för att do vill sitta tillsammans och håller upp hela kön... de kan man bara bli så himla less på. Urk!

Men Men , imorgon är de en annan dag och för mig blir de nog öl med polarna. Har så grymt mycke partysug så jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen..
Just nu , eller har känt hela veckan att jag nästan skulle kunna göra vad som helst för att åka på en kryss den här helgen igen. Ville verkligen inte att de skulle ta slut. Men som alla góa ting så försvinner dom så himla snabbt.

Nu är de dags att sova är lite trötter. Dock är de criminal minds nu och sen ärde fringe. Fringe - som har blivit min bästa serie,  börjar vid tio måste jag verkligen se. Its the best!

nej ses , hörs

//na

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken sjysst polare du har. ;)

2009-12-17 @ 22:14:41
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: mst

ska vi följa varandras bloggar med bloglovin?

säg till då du lagt till mig, så läggerj ag till dig :)



god jul :D

2009-12-24 @ 04:17:58
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0