Allting känns så himla långt bort bara..

Hm, idag har jag ingen lust alls att gå ut,.. Dock har jag ju lovat , så de e bara att ta sig i kragen
och göra de. Jag tvivlar inte en sekund på att de kommer bli askul när jag väl tagit en öl eller ett par,
men de känns lite tungt just nu bara.

Har hört att de blir teatern igen, ska ju vara någon såndär house/trance kväll. Och de kan man ju inte banga på.
Får se om de blir "klubbkläderna" eller om man kanske ska banga dom. Känns bara så konstigt att ha sånna kläder
på ett helt vanligt ställe. Men jag antar att dom andra kommer ha de så ja , d e väl bara att ha dom på sig..

Aja , den som lever får se ..


Kommentarer
Postat av: Kat

Vi va ju tuffast på stället vafan ^^;;

2009-02-28 @ 12:44:37
URL: http://weibchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0