En natt som denna...

Jag måste ju ta och berätta. Inte lite förvirrad jag blev i natt.
Gick och la oss runt två någon gång...Och jag kände mig för
en gång skulle att jag skulle kanske kunna somna denna natt..
Men gav min bok en liten stund , inte för att den är så bra , men för att jag
brukar läsa en stund innan jag somnar. Dock började ögonen dåsa ihop
efter bara en halvtimma- timma somnar  jag pladask. Lägger inte
ifrån mig boken och inte heller släcker jag lampan.

Helt plötsligt , någon gång under natten kommer Felicia insmygande med
madrass, täcke och kudde och säger.. "Jag är mörkrädd"
Jag, väckt ur någon konstig dröm fattar inte direkt att hon kommit in och börjar
titta mig omkring och fattar inte riktigt var jag är någonstans. Helförvirrad.

jag lägger mig igen och och är väl nog i sovstadiet när jag kommer på och säger
"jag glömde" och släcker lampan och somnar pladask igen. 

Dessutom komme jag knappt ihåg att felicia kom in och la sig på golvet överhuvetaget..

illa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0