Idiotisk helg men några inslag av galenskap

Hahaha, jag skrattar åt mig själv. Kan säga att helgen har varit en stor besvikelse rakt
igenom. Har fått dåliga besked både från det ena och det andra hållet. Ha, och jag som sa att jag
skulle fixa till de. Känns bra iaf att jag trodde att jag skulle göra det och sen går allting åt
helvete, de e ju som vanligt...
Dock hände det andra saker som jag inte heller får någon rätsida på men som jag kanske
velat ett bra tag nu. Och det gör mig bara ännu snurrigare än va jag redan är.

Annars , snacka om att jag inte mådde någe bra igår, ångest och arg och allt var jag kan
säga att jag var. Vissa saker kanske jag skulle ha låtit bli i helgen. Men man tycker ju allting är så himla
jävla bra när man e full.  Så jag och Agge satt och svulla hela dagen ute i Harka. Eller kanske inte svulla hela tiden , men kanske halva.  :)

Dessutom kunde jag inte sova heller. Börjar bli himla trött på att inte kunna göra de. Så jag bestämde mig runt sju imorse att jag inte kan ligga och lösa korsord hela tiden och gick upp, gav katten mat och lalla runt lite tills Agge vaknade vid åtta.  Hmm boring.

Nej nu ska jag åka ut till Harka igen. Känns världelöst att bara sitta här och inte göra någon nytta alls.
Så syns och hörs när vi ses.. eller nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0