Klubban, strumpan och Vaktis

Hej hej

idag har jag och klubban inte gjort någonting alls, suttit och druckit kaffe och fjantat oss så
otroligt mycke. Haha man har ganska kul med henne.

Har pratat med Katrin, Titti och Strumpan och bestämt att det blir en tjejkväll ikväll ist.
Bastu, knäckebrö och massor av kaffe,.. kan det bli bättre?

Å imorrn blir det ju partaj, ni fattar inte riktigt hur taggade jag och Klubban är.,.
Synd bara att jag måste hämta farmor och farfar så himla sent. Kommer ju bli så att jag
måste hälla i mig alla dricka. Men ingen fara,.. jag tror att jag faktiskt kommer att klara av de.
Annars lär ni ju märka de om ni ser Klubban ensam.. *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0