Ljuset det brann ut, nu är spelet slut..

hmm, igår var jag en väldigt dålig människa och gjorde ingenting som jag skulle ha
gjort egentligen.  Har massvis med saker att göra men struntade totalt i de.  Bra Nadine..

Så idag tänkte jag att jag skulle försöka göra det som jag skulle göra igår och det som jag har
tänkt att jag skulle göra idag., Får se hur det gå. Ja brukar ju bli så himla arg på alla papper så
man vet aldrig hur det kan sluta.  ;)

Annars, ja du .. känns som om jag inte direkt e på humör för någonting just nu,
helst av allt skulle jag vilja lägga mig under täcket och dra täcket över huvudet och
komma fram tills det e dax att åka upp till fjällen. Men visst , så kan man ju inte göra.
Men fy faan va skönt de skulle vara. 

Jag har inte så himla mycke att berätta egentligen. Känns som om jag egentligen bara
snackar en massa dynga.  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0