slutet av tunneln känns långt borta..

Japp då va denna helg över.
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om den.
Den har varit både bra och jävligt dålig.

I fredags blev de party hemma med familjen och Angelica.
De var väldigt trevligt . Är väl lite sur på mig själv för att man inte
tänkter alls när man dricker. Kunde ju ha skött de lite snyggare.

Lördagen var tung, Käkade hamburgare med Rob å Angelica
och var allmänt bakis. Riktigt illa va de. Började inte dricka
igen förren vi kom hem till Mats och Nenne vid 7-tiden.
Efter första ölen  började man komma iform igen.
Vid elvatíden drog vi till Teatern vilket jag inte kan säga sluta så
bra. Men vad ska man säga.. Ibland blir de så.
Angelica drog tidigt och jag blev arg,
Ganska glad att jag har """"" där som höll mig glad,
Bra att det finns vissa som kan få en på glatt humör igen.


Kommentarer
Postat av: Anisch

Tummen upp

2009-02-23 @ 17:10:28
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0