Man ska bli något fint, man ska bli något rikt, man ska bli ett fint rikt jävla svin

Somliga straffar gud med detsamma. Har fått sådär kanon ont i ryggen igen.
illa illa om jag får säga det själv.. ;( Kan knapp titta åt vänster och kan knappt röra
vänsterarmen.  Suck.

Sitter och väntar på att Angelica ska ta och sluta jobba så att vi kan ta och åka
till Harka.
Annars gör jag faktiskt ingen nytta alls. Sitter och drönar med en kopp kaffe
handen och verkligen inte gör någonting alls.

kan livet bli mer segare?
Men det bli bättre imorgon, för då är Angelica ledig och det e bestämt för en bastukväll
med flickorna.  Underbart!  Sen kanske vi tar en liten promenix också, har ju inte gjort det
på jag vet inte hur länge.. men jag ska inte säga någonting säkert , ryggen kan ha blivit sämre
tills imorrn, vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0