En gång är ingen gång , två är två gånger för mycket..

Jag förstår inte att man kan ha det så svårt att sova.
Ligger vaken hela nätterna och varken kan eller vill sova.
Jag menar , så fort man släcker lampan så kommer
grubbleriet. Både om allt och ingenting.

Annars anna var förbi på en snabbkaffe i morse innan hon
skulle jobba. Det var trevligt. Sen kom Felicia förbi och
vi tralla ner på stan. Inte för att vi egentligen hade
så mycket att göra där utan mer för att det var kul att öra någonting.

Ikväll ska jag ut på promenix md flickorna igen. Det kommer bli
störtskönt. Det e ungefär det jag ser fram emot på dagarna.


Nej nu ska jag umgås lite mer med felicia .. skriver
kanske någonting lite senare.

tjo fräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0